پرسشنامه استاندارد بازاریابی رابطه مند اندوبیسی(۲۰۱۳)

کاربر گرامی؛ درود بر شما. به سایت دانش پژوه خوش آمدید.
شم اکنون در صفحه دانلود فایل (پرسشنامه استاندارد بازاریابی رابطه مند اندوبیسی(۲۰۱۳) ) هستید.

 پرسشنامه بازاریابی رابطه مند، توسط اندوبیسی در سال ۲۰۱۳ ساخته‌شده است. این مقیاس دارای ۱۷ گویه و ۴ مؤلفه می‌باشد که با یک مقیاس لیکرت پنج‌درجه‌ای (خیلی کم تا خیلی زیاد) و هر ماده دارای ارزشی بین ۱ تا ۵ است. با سؤالاتی مانند: (این سازمان برای انجام معاملات از امنیت مناسبی برخوردار است). بازاریابی رابطه مند را می­سنجد.

 

پرسشنامه های استاندارد را از دانش پژوه تهیه نمایید.

دانش پژوه؛ درگاه توسعه دانش

دریافت پکیج پرسشنامه استاندارد بازاریابی رابطه مند اندوبیسی(۲۰۱۳)

(شامل پرسشنامه استاندارد، امتیازبندی، تفسیر و روایی-پایایی پرسشنامه)

مشخصه ها توضیحات
نوع فایل وورد آفیس Word + پی دی اف PDF
توضیحات ابعاد و مولفه ها دارد
منبع دارد
پایایی دارد
روایی دارد
مولفه ها
  • اعتماد،
  • تعهد،
  • ارتباطات،
  • مدیریت تعارض
تعداد سوالات ۱۷ سول
تفسیر و نمره گذاری تحلیل با اس پی اس اس و تحلیل بر اساس نمره گذاری
قیمت با تخفیف ویژه ۴٫۹۰۰ تومان

 

 


اگر مشخصات فایل را مطالعه نموده و با تحقیق شما سازگاری دارد همین حالا نسبت به خریداری اقدام کنید.


هدف از ارائه محصول:

با توجه حجم و گستردگی انجام پژوهش و پایان نامه، محقق می تواند با دریافت این فایل از حجم پژوهش کاسته و بجای آن انرژی خود را در انجام بخش میدانی پژوهش صرف نماید.


توجه:

دانش پژوه تنها برای یاری رساندن به پژوهشگران و دانشجویان در جهت انجام بهینه تحقیق و پژوهش، این فایل را برای فروش قرار داده است و هیچ مسئولیتی در قبال سو استفاده اشخاص و سازمان ها از این فایل را به عهده نمی گیرد.


پشتیبانی:

خواهشمند است در صورت هر گونه مشکل در اولین فرصت نسبت به ارتباط با پشتیبانی سایت تماس حاصل نموده تا محصول مورد نظر برایتان ارسال گردد.


راه های ارتباطی:

تلفن تماس: – ۰۹۱۱۶۲۶۸۹۴۴ – ۰۹۳۵۲۳۸۴۷۷۲

شماره پیام واتس اپ:۰۹۱۱۶۲۶۸۹۴۴۰۹۳۵۲۳۸۴۷۷۲

ایمیل: mohammadi_jma@yahoo.com

آی دی تلگرام ادمینhttps://t.me/ArmanMohammadi1


توجه

لطفا پس از دانلود فایل را از حالت فشرده خارج ساخته و استفاده نمایید.


 پرسشنامه بازاریابی رابطه مند، توسط اندوییسی در سال 2013 ساخته‌شده است. این مقیاس دارای 17 گویه و 4 مؤلفه می‌باشد که با یک مقیاس لیکرت پنج‌درجه‌ای (خیلی کم تا خیلی زیاد) و هر ماده دارای ارزشی بین 1 تا 5 است. با سؤالاتی مانند: (این سازمان برای انجام معاملات از امنیت مناسبی برخوردار است). بازاریابی رابطه مند را می­سنجد.

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0