پرسشنامه استاندارد بازاریابی رابطه مند لی نگوین هو و همکاران(۲۰۱۱)

کاربر گرامی؛ درود بر شما. به سایت دانش پژوه خوش آمدید.
شم اکنون در صفحه دانلود فایل (پرسشنامه استاندارد بازاریابی رابطه مند لی نگوین هو و همکاران(۲۰۱۱) ) هستید.

بازاریابی رابطه مند به‌وسیله پرسشنامه بازاریابی رابطه مند (لی نگوین هو و همکاران، ۲۰۱۱) با ۲۲ سوال و ۶ مولفه سنجیده می‌شود؛ و نمره‌ای است که آزمودنی‌ها از پرسشنامه مذکور دریافت می‌کنند توسط کامران خندابی (۱۳۹۲) طراحی شده است.

 

پرسشنامه های استاندارد را از دانش پژوه تهیه نمایید.

دانش پژوه؛ درگاه توسعه دانش

دریافت پکیج پرسشنامه استاندارد بازاریابی رابطه مند لی نگوین هو و همکاران(۲۰۱۱)

(شامل پرسشنامه استاندارد، امتیازبندی، تفسیر و روایی-پایایی پرسشنامه)

مشخصه ها توضیحات
نوع فایل وورد آفیس Word + پی دی اف PDF
توضیحات ابعاد و مولفه ها دارد
منبع دارد
پایایی دارد
روایی دارد
مولفه ها
  • اعتماد،
  • تعهد،
  • ارتباطات،
  • ارزش مشترک،
  • همدلی،
  • روابط متقابل
تعداد سوالات ۲۲ سول
تفسیر و نمره گذاری تحلیل با اس پی اس اس و تحلیل بر اساس نمره گذاری
قیمت با تخفیف ویژه ۴٫۹۰۰ تومان

 

 


اگر مشخصات فایل را مطالعه نموده و با تحقیق شما سازگاری دارد همین حالا نسبت به خریداری اقدام کنید.


هدف از ارائه محصول:

با توجه حجم و گستردگی انجام پژوهش و پایان نامه، محقق می تواند با دریافت این فایل از حجم پژوهش کاسته و بجای آن انرژی خود را در انجام بخش میدانی پژوهش صرف نماید.


توجه:

دانش پژوه تنها برای یاری رساندن به پژوهشگران و دانشجویان در جهت انجام بهینه تحقیق و پژوهش، این فایل را برای فروش قرار داده است و هیچ مسئولیتی در قبال سو استفاده اشخاص و سازمان ها از این فایل را به عهده نمی گیرد.


پشتیبانی:

خواهشمند است در صورت هر گونه مشکل در اولین فرصت نسبت به ارتباط با پشتیبانی سایت تماس حاصل نموده تا محصول مورد نظر برایتان ارسال گردد.


راه های ارتباطی:

تلفن تماس: – ۰۹۱۱۶۲۶۸۹۴۴ – ۰۹۳۵۲۳۸۴۷۷۲

شماره پیام واتس اپ:۰۹۱۱۶۲۶۸۹۴۴۰۹۳۵۲۳۸۴۷۷۲

ایمیل: mohammadi_jma@yahoo.com

آی دی تلگرام ادمینhttps://t.me/ArmanMohammadi1


توجه

لطفا پس از دانلود فایل را از حالت فشرده خارج ساخته و استفاده نمایید.


بازاریابی رابطه مند به‌وسیله پرسشنامه بازاریابی رابطه مند (لی نگوین هو و همکاران، 2011) با 22 سوال و 6 مولفه سنجیده می‌شود؛ و نمره‌ای است که آزمودنی‌ها از پرسشنامه مذکور دریافت می‌کنند که توسط کامران خندابی (1392) طراحی شده است.

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0