مقاله انگلیسی با ترجمه واکنش مصرف کنندگان به برندهای مسئولیت اجتماعی سازمانی: نقش اهمیت وجهه

کاربر گرامی؛ درود بر شما. به سایت دانش پژوه خوش آمدید.
شما اکنون در صفحه دانلود فایل ترجمه مقاله ( واکنش مصرف کنندگان به برندهای مسئولیت اجتماعی سازمانی: نقش اهمیت وجهه ) هستید.

مقاله واکنش مصرف کنندگان به برندهای مسئولیت اجتماعی سازمانی: نقش اهمیت وجهه به صورت کامل و تخصصی ترجمه شده است. در نظر داشته باشید که هزینه قابل پرداخت ترجمه این مقاله در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است. 

ترجمه های مناسب و استاندارد را از دانش پژوه تهیه نمایید.

دانش پژوه؛ درگاه توسعه دانش

دریافت پکیج ترجمه مقاله واکنش مصرف کنندگان به برندهای مسئولیت اجتماعی سازمانی: نقش اهمیت وجهه

(شامل فایل اصلی مقاله انگلیسی به همراه ترجمه فارسی مقاله)

مشخصه ها توضیحات
عنوان لاتین مقاله
Consumer reactions to corporate social responsibility brands: the role of face concern
عنوان فارسی مقاله
واکنش مصرف کنندگان به برندهای مسئولیت اجتماعی سازمانی: نقش اهمیت وجهه
نویسنده
Lisa C. Wan , Patrick S. Poon , Chunling Yu
سال نشر ۲۰۱۶
نام ناشر (پایگاه داده) emerald
نام مجله (ژورنال)
Journal of Consumer Marketing
نوع مقاله علمی پژوهشی (Research articles)
تعداد صفحه انگلیسی ۹ صفحه
تعداد صفحه ترجمه فارسی ۱۹ صفحه (Word + PDF)
نوع فایل های قابل دانلود وورد آفیس Word + پی دی اف PDF
قیمت ویژه دانش پژوه
 ۱۶٫۰۰۰ تومان

 

چکیده فارسی:

هدف – اهمیت وجهه یک ارزش شخصی است که میزان توجه یا علاقه فرد را برای حفظ آبرو و ارتقای وجهه خود نشان می دهد. هدف از این تحقیق، بررسی تاثیر تعدیل کنندگی اهمیت وجهه بر پاسخ مصرف کننده به برندهایی است که با مسئولیت اجتماعی سازمانیCSR)) مرتبط هستند.
طرح / روش / رویکرد–یک تحقیق تجربی برای آزمون مدل مفهومی ارائه شده در واکنش مصرف کنندگان به برندهای CSR انجام شد.
یافته ها- نتایج نشان می دهد مصرف کنندگانی که به وجهه خود اهمیت بیشتری می دهند، (برخلاف کسانی که کمتر نگران وجهه خود هستند) احساس بهتری نسبت به کیفیت برندهای CSR درمقایسه با برندهای غیر CSRدارند. علاوه بر این، آنها نسبت به کسانی که به وجهه خود کمتر اهمیت می دهند، گرایش بیشتریبرای خرید برندهای CSRو همچنین توصیه آنها به دیگران نشان می دهند. با این حال، این اثر متقابل بین اهمیت وجهه و نوع برند(CSR در مقابل غیر(CSR به وسیله نوع ادراک مصرف کننده از کیفیت برند تحت تاثیر قرار می گیرد.
مفاهیم کاربردی – این تحقیق مفاهیم مهمی را برای تدوین استراتژی های مدیریت نام تجاری (برند)، به ویژه برای ورود شرکت های بین المللی به یک کشور آسیایی مانند چین که در آن مردم به طور کلی اهمیت زیادی به وجهه خود می دهند، ارائه می دهد.
اصالت / ارزش – این تحقیق نقش تعدیل کنندگی اهمیت وجهه را در روابط بین پاسخ مصرف کننده و نام تجاری مرتبط با CSRبرجسته می سازد. همچنین،نقش واسط کیفیت درک شده توسط مصرف کننده را در روابط میان نوع برند (نام های تجاری CSRدر مقابل غیر(CSR و پاسخ مصرف کننده مورد اشاره قرار می دهد.

واژه های کلیدی: :  مسئولیت اجتماعی سازمانی ، کیفیت درک شده از نام تجاری، مدیریت نام تجاری، اهمیت وجهه.

چکیده لاتین:

Abstract

Purpose

Face concern is a personal value that refers to the extent an individual shows regard for or interest in the protection and enhancement of face. This study aims to examine the moderating influence of face concern on consumer responses to brands associated with corporate social responsibility (CSR).

Design/methodology/approach

An experimental study was conducted to test the proposed conceptual model in consumer reactions to CSR brands.
Findings

The results show that consumers with a high face concern (vs low face concern) have a better quality perception toward CSR brands than non-CSR brands. In addition, they also have a higher purchase intention and propensity to recommend the CSR brands than those with a low face concern. However, this interaction effect between face concern and brand type (CSR brand vs non-CSR brand) is mediated by consumers’ perceived quality of the brand.
Practical implications

This study provides critical implications for the formulation of brand management strategies, particularly for international firms entering an Asian country like China where people generally have a high degree of face concern.
Originality/value

This study highlights the moderating role of face concern in the relationship between consumer responses and brands associated with CSR. It also suggests the mediating role of consumers’ perceived brand quality in the relationship between brand types (CSR brands vs non-CSR brands) and consumer responses.

KeywordsCorporate social responsibility, Perceived brand quality, Brand management, Face concern


برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی بر روی دکمه ذیل کلیک نمایید:

دانلود رایگان مقاله انگلیسی از دانش پژوه


اگر مشخصات فایل را مطالعه نموده و با تحقیق شما سازگاری دارد همین حالا نسبت به خریداری اقدام کنید.


هدف از ارائه محصول:

با توجه حجم و گستردگی انجام پژوهش و پایان نامه، محقق می تواند با دریافت این فایل از حجم پژوهش کاسته و بجای آن انرژی خود را در انجام بخش میدانی پژوهش صرف نماید.


توجه:

دانش پژوه تنها برای یاری رساندن به پژوهشگران و دانشجویان در جهت انجام بهینه تحقیق و پژوهش، این فایل را برای فروش قرار داده است و هیچ مسئولیتی در قبال سو استفاده اشخاص و سازمان ها از این فایل را به عهده نمی گیرد.


پشتیبانی:

خواهشمند است در صورت هر گونه مشکل در اولین فرصت نسبت به ارتباط با پشتیبانی سایت تماس حاصل نموده تا محصول مورد نظر برایتان ارسال گردد.


راه های ارتباطی:

تلفن تماس: – ۰۹۱۱۶۲۶۸۹۴۴ – ۰۹۳۵۲۳۸۴۷۷۲

شماره پیام واتس اپ:۰۹۱۱۶۲۶۸۹۴۴۰۹۳۵۲۳۸۴۷۷۲

ایمیل: mohammadi_jma@yahoo.com

آی دی تلگرام ادمینhttps://t.me/ArmanMohammadi1


توجه

لطفا پس از دانلود فایل را از حالت فشرده خارج ساخته و استفاده نمایید.


مقاله واکنش مصرف کنندگان به برندهای مسئولیت اجتماعی سازمانی: نقش اهمیت وجهه به صورت کامل و تخصصی ترجمه شده است. در نظر داشته باشید که هزینه قابل پرداخت ترجمه این مقاله در مقایسه با هزینه ترجمه مجدد آن بسیار ناچیز است. 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0